پژمان جمشیدی و محمدرضا هدایتی آهنگ آخرین ستاره

پژمان جمشیدی و محمدرضا هدایتی آهنگ آخرین ستاره

آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی از پژمان جمشیدی و محمدرضا هدایتی آهنگ آخرین ستاره

+ متن آهنگ

پژمان جمشیدی و محمدرضا هدایتی آهنگ آخرین ستاره


فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

اگه میبینی یه عمره بیقرارم
اگه تو آسمون آخرین ستارم
اگه سخته زندگی برام مهم نیست
تورو دارم تورو دارم ، تورو دارم..

 

اگه میبینی هواتو خیلی دارم
دل ندارم که یه روز تنهات بذارم
اگه زندگیم نشد همونکه خواستم
ولی خوشحالم از اینکه تورو دارم..

تو هستی
میدونی چه کاری کنی قلبم آروم بگیره
میدونی چی باید بگی تا که گریم نگیره..نگیره
میدونم
میتونم که دستاتو هر وقت دلم خواست بگیرم
سرم رو بذارم رو شونت به عشقت بمیرم..بمیرم

تو هستی
میدونی چه کاری کنی قلبم آروم بگیره
میدونی چی باید بگی تا که گریم نگیره..نگیره
میدونم
میتونم که دستاتو هر وقت دلم خواست بگیرم
سرم رو بذارم رو شونت به عشقت بمیرم..بمیرم

ترانه سرا : رشید رفیعی



پارسی رنک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:اهنگ,موسیک,خارجی,موسیک ویدیو,اهنگ جدید,پاپ,اهنگ جدید, | 16:50 | نویسنده : H&A |

="canonical" href="http://antimason666.loxblog.com/" />